Wednesday, March 12, 2008

ME | Menswezen


Tijdelijke defectie en microstimulatie in de homeostase van zeven neuropeptide-oxytocine neuronen vlakbij de achterste zijkwab van het somatisch-sensorische systeem van mijn hersenen.


#01
“Ik wil je vernederen, zoveel hou ik van je. Ik wil je bedriegen, zo lief ben je me…” (Zo complex is de mens)

#02
Wat kan een mens doen? Onoprecht zijn en hopen dat de ander het niet merkt.

#03
Wat doet de mens? Vergeten; en als dat niet kan de opvattingen en de manieren waarop hij leeft goedpraten.

#04
Waarom houden twee mensen van elkaar? Ze worden verliefd op elkaars domheid.

#05
Bestaat er zoiets als terrechte verbittering? (De optimist denkt van niet!)

#06
Is er zoiets als ‘uit conventie in het diepst van je hart geraakt worden?' (De cynicus denkt van wel!)

#07 Wat is de mens? "...een dier met lichtelijk cognitieve trekjes", zal de mensenhater misschien antwoorden.


No comments:

Post a Comment

Please fill in your own location and the location viewed